»Porn for people who love Park Chan-wook, PORN for people who don’t.« je o filmu Služkinja (Ah-ga-ssi, Park Chan-wook) na strani Letterboxd zapisal filmski kritik David Ehrlich.
Služkinja temelji na literarni predlogi romana Fingersmith britanske pisateljice Sarah Waters, le da je korejski režiser napeto, perverzno in senzualno zgodbo iz viktorijanske Anglije prestavil v 30. leta 20. stoletja, ko je bila Koreja japonska kolonija.
V debati o skrivnostnih kroglicah, hobotnicah in plot twistih se nam pridruži tudi naša dopisnica za korejski film in kulturo, Sanja Struna.
Podcast: Download (Duration: 1:17:02 — 35.4MB)
–
Na FilmFlow se lahko tudi naročite preko iTunes in RSS. FilmFlow je tudi na Facebooku in Twitterju. Podprete nas lahko tudi osebno.
Kontaktirate nas lahko na filmflow.pms@gmail.com ali na osebnih twitter računih – Ana, MajaP, Bojana, MajaW. Obiščite pa tudi našo spletko www.filmflow.si.
ZAPISKI:
Služkinja na IMDb
Park Chan-wook na IMDb
Park Chan-wook Talks ‘The Handmaiden’, Male Gaze, Queer Influence, and Remaking a Spike Lee Film (The Film Stage)
A Chat With Park Chan-wook About Adapting Sarah Waters’s Fingersmith into the Lesbian Thriller The Handmaiden (Jezebel)
Director Park Chan-wook on How Fans in Korea Demanded an Extended Edition of ‘The Handmaiden’ (Collider)
Interview: Park Chan-wook (Film Comment)
The Handmaiden review: Park Chan-Wook’s twisty exploration of class, ethnicity, and tentacle porn (The Verge)
Review: ‘The Handmaiden’ Explores Confinement in Rich, Erotic Textures (The New York Times)
The Handmaiden (Roger Ebert.com)